Kontakta kundtjänst

För återköp av biljett köpt på webbplats/app

Fyll i formuläret nedan och ange ditt bokningsnummer. Återbetalning sker till kontot som användes vid köpet. Biljetten måste vara giltig när den inkommer till Kundtjänst. Regler för återköp >>

För återköp av biljett köpt i biljettautomat eller kassa

Fyll i formuläret nedan och ange ditt bokningsnummer, clearing- och kontonummer. Formuläret är krypterat och säkert att använda för bankuppgifter. Biljetten måste vara giltig när den inkommer till Kundtjänst. Regler för återköp >>

Saknar biljetten bokningsnummer ber vi dig posta in originalet till oss på adress nedan.

Ansökan om ersättning

Du måste kontakta oss senast 30 dagar efter den aktuella händelsen för att vi ska kunna hantera ditt ärende. För ansökan om ersättning av bussbiljett gäller samma riktlinjer som för återköp av online och offline-biljetter, se ovan.

För ansökan om ersättning för alternativ transport ber vi dig vänligen posta in alla eventuella kvitton (i original) till adress nedan.

Adress

FAC Flygbussarna Airport Coaches AB
Klarabergsviadukten 72
111 64 Stockholm

Nämn ditt namn och kontaktuppgifter samt märk kuvertet Kundtjänst.